ویژگی چرخ های بیمارستانی

چرخ های بیمارستانی

چرخ های بیمارستانی

 

چرخ های بیمارستانی / ویژگی چرخ های بیمارستانی/ قیمت چرخ بیمارستانی

 

چرخ ها مهم ترین لوازم جانبی در صنعت ساخت دستگاه ها و سایر تجهیزات و ماشین آلات به حساب می آیند که وجودشان برای تسهیل در جا به جایی موارد ذکر شده لازم و ضروری می باشد.
این محصول دارای انواع بسیار گوناگونی می باشد که یکی از این انواع ، چرخ های بیمارستانی می باشند که در زیر کمدهای بیمارستانی ، تخت های بیمارستانی ، گاری های حمل اکسیژن ، اتاق عمل ، میز سروم  و … به کار برده می شود.
چرخ های بیمارستانی که ساختار کلی کوچکتری نسبت به سایر انواع چرخ ها دارد به راحتی می توان آن را جا به جا کرد.
چرخ ها بیمارستانی به دلیل دارا بودن به ویژگی هایی که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم از کاربردی ترین نوع چرخ ها در صنعت به کار گرفته می شود.

 

فروشگاه آنلاین دنیای چرخ
            فروشگاه آنلاین دنیای چرخ

فروشگاه آنلاین دنیای چرخ نماینده رسمی چرخ پارس در استان گیلان و عرضه کننده و تولید کننده انواع ساچمه و انواع چرخ در سایز ها و اشکال مختلف می باشد.

دنیای چرخ تولید و عرضه کننده انواع چرخ های صنایع مبلمان و چوب در طرح ها و ابعاد مختلف می باشد.

دنیای چرخ تولید و عرضه کننده انواع  چرخ های بیمارستانی در طرح ها و ابعاد مختلف می باشد.

دنیای چرخ تولید و عرضه کننده انواع  چرخ های سوپو در طرح ها و ابعاد مختلف می باشد.

دنیای چرخ تولید و عرضه کننده انواع  چرخ های صنعتی در طرح ها و ابعاد مختلف می باشد.

دنیای چرخ تولید و عرضه کننده انواع  چرخ های فروشگاهی در طرح ها و ابعاد مختلف می باشد.

دنیای چرخ تولید و عرضه کننده انواع  چرخ های هتل داری در طرح ها و ابعاد مختلف می باشد.

دنیای چرخ تولید و عرضه کننده انواع  ساچمه در طرح ها و ابعاد مختلف می باشد.

 

ویژگی چرخ های بیمارستانی

 

  • چرخ های بیمارستانی ; قابلیت تعویض کردن سریع چرخ ها که مهم ترین ملاک در تعیین نوع چرخ می باشد که در صورت خرابی یا آسیب دیدن ، زمان کمتری را برای تعویض می طلبد.

 

  • چرخ های بیمارستانی ; دارابودن به ویژگی ضد سایش که به دلیل استفاده از چرخ های لاستیکی در این نوع چرخ چرخ می باشد که خاصیت ضد سایشی به آن می بخشد و مانع از آسیب دیدن آن می شود.

 

  • چرخ های بیمارستانی ; مقاومت بسیار بالا که این ویژگی یکی از مهم ترین خصوصیاتی است که برای هر چرخی نیاز است که دارا باشد ، چرا که این چرخ ها اغلب در مقابل ضربه و آسیب هستند و در نتیجه باید توانایی مقاومت کردن در برابر این ضربات را داشته باشند.

 

  • چرخ های بیمارستانی ; دارای ویژگی بی صدا بودن که به هنگام جا به جایی این چرخ ها صدایی از حرکت آن ها در نمی آید و در محیطی همچون بیمارستان که ایجاد صدا ممنوع می باشد ، یک ویژگی اساسی به حساب می آید .

 

  • چرخ های بیمارستانی ; دارای ویژگی انعطاف پذیر و ماندگار که باعث می شود این چرخ ها در هر مسیری نسبت به چرخش و حرکت به سمت هر سو منعطف بوده و به دلیل مقاومت بالایی که دارند ، ماندگار باشند.

 

  • چرخ های بیمارستانی ; دارا بودن به ویژگی روان که این خصوصیت باعث حرکت و جا به جایی به صورت سهل و آسان می باشد که به این طریق می توان به راحتی با بستن آن ها به موارد ذکر شده آن ها را جا به جا کرد.
چرخ های بیمارستانی
چرخ های بیمارستانی

 

 

ویژگی چرخ های بیمارستانی / انواع چرخ های بیمارستانی

 

 

چرخ های بیمارستانی برخلاف سایر انواع خود از دو نوع تشکیل می شوند :

 

چرخ های بیمارستانی ; نوع گردان این محصول برای کاربردهای میز سرم ، گاری حمل اکسیژن ، کمد تجهیزات پزشکی و گاری تجهیزات پزشکی و … به کار می رود که مدام در حال جا به جایی هستند و به هر سمتی سوق داده می شوند و در نتیجه نیاز است که حالت گردان داشته باشند.
چرخ های بیمارستانی ; نوع ترمزدار این محصول نیز دقیقا کارکردی مشابه نوع گردان دارد ، با این تفاوت که بر روی چرخ آن ضامنی به عنوان ترمز قرار داده شده است تا در مواردی چون تخت های بیمارستانی برای جلوگیری از حرکت تخت و به طرفین و به خصوص به سمت جلو ، از جرخ های ترمزدار استفاده می کنند تا مانع از انجام این کار شوند.
به طور کلی نوع هر دو به شکل پیچی بوده و به وسیله ی همان یک پیچ به بدنه تجهیزات و وسایل نصب می شوند که کلید قابلیت تعویض سریع داشتن آن نیز به همین سبب است.

ویژگی چرخ های بیمارستانی / چرخ های بیمارستانی / فروشگاه دنیای چرخ :

 

چرخ های بیمارستانی به طور عمده در انواع مختلفی عرضه می شوند که از قیمت های مناسب و کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

شما می توانید تنها با مراجعه به فروشگاه دنیای چرخ  مراجعه کنید که در این قسمت لیست تمامی چرخ ها و دیگر  محصولات فروشگاه دنیای چرخ را به همراه قیمت و نیز مشخصات فنی مشاهده نمایید.
نیز برای کسب اطلاعات فنی بیشتر می توانید با کارشناسان فنی فروشگاه دنیای چرخ و  نیز بخش فروش فروشگاه دنیای چرخ در تماس باشید :

 

 

0969 725 0912 / 33855642 – 013

 

 

پشتیبانی فروشگاه دنیای چرخ :

 

 

1450 295 093633855642 – 013

 

 

 

فروشگاه دنیای چرخ  تولید و عرضه کننده انواع چرخ و بلبرینگ شامل : چرخ ، چرخ آهنی ، چرخ ترمز دار ، چرخ ثابت ، چرخ چدنی ، چرخ دایکاست ، چرخ زیر یخچالی ، چرخ صنعتی ، چرخ گاری ، چرخ گردان ، چرخ لاستیکی ، چرخ های بیمارستانی ، چرخ های سوپو ، چرخ های بیمارستانی سوپو ، چرخ های صنعتی سوپو ، چرخ های صنایع مبلمان و چوب ، چرخ های صنعتی ، انواع قرقره و ریل ، پایه رگلاژی و ثابت ، چرخ فرودگاهی ، چرخ های آهنی ، چرخ های پایه مشکی ، چرخ های پلی اورتان ، چرخ های تک چرخ ، چرخ های چدنی ، چرخ های ژله ای ، چرخ های سنگین ، چرخ های فرقونی ، چرخ های کشتارگاهی ، چرخ های نساجی ، چرخ های ورقی ،چرخ های فروشگاهی ، چرخ های هتل داری ، گاری حمل بار ، چرخ ترمزدار ، چرخ گردان ، چرخ ورقی و انواع ساچمه

 

دنیای چرخ را در آپارات دنبال کنید.

 

فروشگاه آنلاین دنیای چرخ نماینده رسمی چرخ پارس در استان گیلان و عرضه کننده و تولید کننده انواع ساچمه و انواع چرخ در سایز ها و اشکال مختلف می باشد.

دنیای چرخ تولید و عرضه کننده انواع چرخ های صنایع مبلمان و چوب در طرح ها و ابعاد مختلف می باشد.

دنیای چرخ تولید و عرضه کننده انواع  چرخ های بیمارستانی در طرح ها و ابعاد مختلف می باشد.

دنیای چرخ تولید و عرضه کننده انواع  چرخ های سوپو در طرح ها و ابعاد مختلف می باشد.

دنیای چرخ تولید و عرضه کننده انواع  چرخ های صنعتی در طرح ها و ابعاد مختلف می باشد.

دنیای چرخ تولید و عرضه کننده انواع  چرخ های فروشگاهی در طرح ها و ابعاد مختلف می باشد.

دنیای چرخ تولید و عرضه کننده انواع  چرخ های هتل داری در طرح ها و ابعاد مختلف می باشد.

دنیای چرخ تولید و عرضه کننده انواع  ساچمه در طرح ها و ابعاد مختلف می باشد.

دنیای چرخ عرضه کننده انواع  ابزار و یراق در سایز ها و طرح های مختلف می باشد.

دنیای چرخ عرضه کننده انواع  مته در سایز های مختلف می باشد.

دنیای چرخ  عرضه کننده انواع  دریل های  مختلف می باشد.

 

ما را در اینیستاگرام دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

درحال بارگذاری ...