بهترین چرخ ها برای استفاده بر روی فرش

بهترین چرخ ها برای استفاده بر روی فرش

بهترین چرخ ها برای استفاده بر روی فرش

 

بهترین چرخ ها برای استفاده در کف های فرش ، چوب سخت و یا کاشی:

ما آرزو می کنیم یک نوع چرخ برای همه نوع کف پوش وجود داشته باشد. در این صورت زندگی بسیار ساده تر خواهد بود. متأسفانه اینطور نیست. بعضی از کف پوش ها از تشک لاستیکی تشکیل شدهاست.
سایرین دارای فرش های مختلف و تمیز هستند. در هر دو نوع کف می توانید از همان نوع چرخ استفاده کنید. شما می توانید، اما شما نباید این کار را کنید! نوع چرخ که بر روی کفپوش های لاستیکی به راحتی و آهسته حرکت می کند، می تواند شیارهایی را در فرش های زیبای شما ایجاد کند!
بهترین چرخ ها برای استفاده بر روی فرش
بهترین چرخ ها برای استفاده بر روی فرش
داشتن بهترین چرخ های برتر به انتخابهایی که انجام می دهید بستگی دارد ، و بهترین انتخابهایی که می کنید انتخاباتی است که در آن شما به بهترین وجه آگاه باشد … و این مقاله برای اطلاع شما نوشته شده است. این بخشی از وظایف ما در مجتمع صنعتی چرخ پارس است که اطمینان حاصل کنیم که هنگام انتخاب بهترین چرخ ها برای انواع کف پوش های خود ، همه مشتریان به خوبی آگاه هستند.

بهترین چرخ ها برای استفاده بر روی فرش :

اگر در مورد استفاده از چرخ ها روی فرش صحبت می کنید ، احتمالاً در مورد مبلمان اداری و مخصوصاً صندلی های اداری صحبت می کنید. تعداد زیادی از کارمندان اکنون زمان کاری خود را در تمام طول روز نشسته می گذرانند ، بنابراین بسیار مهم است که آنها راحت باشند. این بدان معناست که آنها باید به طور مکرر موقعیت صندلی خود را تغییر دهند ، به همین دلیل صندلی های اداری به صورت چرخدار نصب می شوند.
اگر تصمیم دارید که در انتهای صندلی های دفتر خود از چرخ های لاستیکی یا چرخ های نایلونی خریداری کنید ،این کار درست نیست. در واقع ، اینچنین چرخ ها به راحتی در فرش فرو می شوند و به سرعت گیر می کنند. همچنین ممکن است صندلی هایی را برای کارمندان دفتر خود تهیه کنید که اصلاً فاقد چرخ باشند.
گزینه های صحیح استفاده چرخ ها در کف های فرش ، نایلون فلزی یا سخت است. در تحرک مشکلی ایجاد نمی کند ، و مسیرها و شیارهای ایجاد شده بر روی فرش را می توان در هر زمان و با یک مسواک سریع “حذف” کرد.
البته تحرک از اهمیت زیادی در هنگام صندلی های اداری و تجهیزات برخوردار است ، بنابراین یک چرخ با یاطاقان توپی نیز یک سرمایه گذاری سالم است. چنین چرخهایی راحت تر می چرخند ، حتی روی سطحی که صاف نیستند.
سرانجام ، اگر هزینه برای شما مسئله مهمی است و فرش های شما حساس هستند ، باید از چرخ های نایلون دوقلو استفاده کنید. این نوع چرخ ها به اندازه چرخ های نایلونی فلزی، سخت نیستند ، اما به همان خوبی عمل می کنند. انتظار ندارید که آنها روی فرش های ضخیم اجرا کنند!

بهترین چرخ ها برای استفاده در چوب سخت:

یک دلیل اساسی وجود دارد که شرکت ها کفپوش های چوبی را نصب می کنند – ظاهر خوب! هیچ کفپوش خوش تیپ تری نسبت به چوب سخت وجود ندارد ، به خصوص کفپوش چوبی تخته تازه و یا فقط جلا.
از طرف دیگر ، چیزی بیش از کفپوش های چوبی آسیب نمی بیند ، بنابراین شما باید هنگام انتخاب خود واقعاً دقت کنید. کفپوش های جدید چوب سخت جلای صاف و صیقلی خود را برای همیشه حفظ نخواهند کرد ، اما در صورت انتخاب صحیح می توانید از خراش و آسیب دائمی جلوگیری کنید.
احتمالاً چرخ های نایلونی امن ترین انتخاب هستند. چرخ های نایلونی به طور معمول صاف و بدون ساینده هستند.
برای موارد سنگین تر ، چرخ های نایلونی برای این کار مناسب نیستند. برای اطمینان ایمنی فوق العاده از سطح ، شما باید در مورد چرخ های اورتان فکر کنید. اورتان و نایلون تقریباً یکسان به نظر می رسند ، اما اورتان یک مزیت اضافی دارد – از نایلون کمی نرم تر است. این نرمی بدان معنی است که چرخ های اورتان بسیار کمتر احتمال دارد که کفپوش چوبی سخت شما را آسیب یا خراش دهد.

بهترین چرخ ها برای استفاده در کاشی:

در بین سه نوع کفپوش که در این مقاله در نظر گرفته شده است ، کف کاشی به طور کلی سخت ترین است.
کاشی ها معمولاً از سنگ مرمر ، گرانیت یا نوع دیگری از سنگ ساخته می شوند و به همین ترتیب کف سختی را ایجاد می کنند. با این حال ، حتی اگر سخت ترین مواد را انتخاب کنید ، در مورد چرخ ها ، حتی سخت ترین مواد نیز مستعد آسیب هستند.
اگر قبلاً از مبلمان اداری استفاده می کردید در اتاقهایی که کفپوش کاشی کاری دارند ، ممکن است بخواهید از قبل بررسی کنید که چرخ ها به کفپوش شما آسیب نمی رسانند. اگر روی چرخ های شما یک لایه نازک از گرد و غبار بسیار ریز پوشانده شده اند ، آنها نیاز به تعویض دارند. این “گرد و غبار” در واقع ماده کاشی است که با حرکت چرخ های شما از سطح کاشی ها خارج می شود.

قاعده کلی چرخ ها در هنگام کفپوش این است:

کف سخت تر ، چرخ نرم تر است.
نه تنها چرخ های سخت کاشی های شما را خراشیده می کنند، حتی ممکن است باعث شکستن آن شوند. باعث می شوند کف در طی یک دوره زمانی ناهموار یا ناخوشایند شود.
بنابراین ، هنگامی که صحبت از کف کاشی می شود ، انتخاب شما به سمت مواد نرم تری که در چرخ ها معمولاً استفاده می شوند ، متمایل خواهد شد. این مواد شامل لاستیک نرم ، نایلون ، پلی الفین ، پلی پروپیلن یا اورتان هستند. تمام این گزینه های چرخ باعث روشنایی کف کاشی های شما می شود بدون اینکه عملکرد را به خطر بیاندازد.

بهترین چرخ ها برای استفاده بر روی فرش

بهترین چرخ ها برای استفاده بر روی فرش

بهترین چرخ ها برای استفاده بر روی فرش

بهترین چرخ ها برای استفاده بر روی فرش

دیدگاهتان را بنویسید

درحال بارگذاری ...