دنیای چرخ و حمل بار

ترولی و 2 تفاوت آن با گاری حمل بار

دنیای چرخ و حمل بار
ترولی و 2 تفاوت آن با گاری حمل بار

چگونه می توان یک چرخ مناسب برای حمل بار خرید؟ (چرخ های ترولی و گاری حمل بار)
اگر یک انبار یا مشاغل دیگر را اداره می کنید که جابجایی وسایل سنگین مورد نیاز باشد ، می دانید انتقال یک محصول از نقطه A به نقطه B بسیار مهم است.

بیشتر وقت برای انجام این کار ، به کار دستی نیاز دارد. بهترین و مطمئن ترین راه برای انجام این کار بسته به نوع کالا به کمک یک ترولی یا چرخ گاری است.
در این مقاله ، در مورد تفاوت ها و فواید ترولی حمل بار دستی، تاشو و … صحبت خواهیم کرد. همچنین در مورد اینکه کدام مارک ها بهترین خرید را دارند و کجا می توانید آنها را خریداری کنید ، صحبت خواهیم نمود.

ترولی و 2 تفاوت آن با گاری حمل بار
ترولی و 2 تفاوت آن با گاری حمل بار

ترولی با چرخ های کوچک برای حمل بار چیست؟

ترولی سکویی است که چهار چرخ کوچک و دو محور دارد. ترولی در طرح ها و اندازه های مختلفی وجود دارد و می توان از آنها برای جابجایی هر چیزی استفاده کرد.

می توانید چمدان ها را در هتل حمل کنید ، جعبه ها را جابجا کنید ، یا حتی وسایل سنگین را با سهولت فشار دهید.

بیشتر ترولی های سنتی که می بینید دارای چرخ های کوچک هستند ، با این حال به گونه ای طراحی شده اند که وزن زیادی را تحمل و به راحتی حرکت می کنند.

اکنون بسته به مارک تجاری ، قیمت ترولی ها متفاوت است، اما مطمئناً ارزش سرمایه گذاری دارند. این واحدهای حمل و نقل کوچک ، ده ها سال است که پشت کارگران روزانه را نجات داده اند.

ترولی و 2 تفاوت آن با گاری حمل بار
ترولی و 2 تفاوت آن با گاری حمل بار

مزیت:

همانطور که می توانید مزیت اصلی یک ترولی را تصور کنید این است که به شما این امکان را می دهد تا یک آیتم سنگین یا “غیر منقول” را با سهولت از نقطه A به نقطه B. جرکت دهید.

نقطه ضعف اصلی یک ترولی این است که از آنجا که چهار چرخ قرار دارد ، کمی از سطح زمین بلند شده است ، این بدان معنی است که شما مجبور خواهید بود شی را انتخاب کنید و آن را روی صفحه ترولی بگذارید.

فواید:

ترولی ها در اندازه های مختلفی عرضه می شوند که باعث می شود از گاری حمل بار بیشتر مورد استفاده قرار گیرند.

گاری حمل بار همه از نظر اندازه مشابه هستندو برای حمل وسایل بزرگ طراحی شده اند. از ترولی نیز می توانید برای جابجایی قایق ها ، وسایل نقلیه و حتی برای جابجایی وسایل سنگین بزرگتر در اطراف خانه خوداستفاده کنید. این چهار چرخ به حفظ تعادل و ایجاد مانور آسان حتی در مکانهای تنگ کمک می کند.

ترولی و 2 تفاوت آن با گاری حمل بار
ترولی و 2 تفاوت آن با گاری حمل بار

گاری حمل بار چیست؟

یک گاری حمل دستی به شکل عمودی L است که دارای دو چرخ است ، یک دسته در یک انتها و یک لبه کوچک مسطح در قسمت زیر است که به شما امکان می دهد اشیاء را تنظیم کنید.

گاری حمل بار دستی با اسامی مختلفی در صنعت معرفی می شود.
اگر در حال تعجب هستید که چگونه از یک گاری حمل بار استفاده کنید ، به سادگی سکوی زیرین مسطح را زیر شیء مورد نظر برای حرکت می کشید و سپس گاری را به سمت خود کج می کنید.

این حرکت به شما امکان تعادل بین دو چرخ را می دهد و حرکت از جایی به جای دیگر آسان خواهد بود. برخی از گاری های حمل بار نیز دارای دو چرخ اضافی هستند که به شما امکان می دهد یک چهار چرخ حامل ایجاد کنید که می تواند از آن برای بالا رفتن از پله ها یا پایین کشیدن صورت افقی استفاده کند.

دنیای چرخ و حمل بار
دنیای چرخ و حمل بار

گاری حمل بار تاشو چیست؟

گاری حمل بار تاشو نوآوری جدیدی در مورد گاری حمل بار است.

تنها تفاوت اساسی این دو در این است که در هنگام استفاده از گاری ، می توانید صفحه زیرین و چرخ ها را بکشید تا فضا کم شود. این بسیار مناسب است که بتوانید یک گاری را که به طور کلی پر از موجودی است ، نگه دارید زیرا می توان آنرا جمع کرد و فضای زیادی را روی وسیله نقلیه اشغال نکرد.

این نوع گاری ها به طور کلی سبک هستند و در صنایع مختلف قابل استفاده هستند. از آنجا که از آنها برای جابجایی جعبه ها استفاده می شود ، توصیه می شود از بارهای بیش از اندازه سنگین استفاده نشود.

فواید:

گاری حمل بار دستی برای هر شرکتی به ویژه برای رانندگان تحویل بار مفید هستند ، زیرا به شما امکان می دهند چندین جعبه را روی آنها قرار دهید و به راحتی آنها را جابجا کنید.

این چرخ دستی ها برای وسایل کوچک و سنگین عالی هستند. این به شما امکان می دهد تا در زمان ، هزینه و پس انداز خود صرفه جویی کنید و از صدمات احتمالی مربوط به کار جلوگیری کنید. به دلیل طراحی می توانید صفحه زیرین را در زیر یک شی قرار دهید و از اهرم استفاده کنید آن را روی صفحه بارگذاری کنید.

نتیجه گیری:

اگر هنوز مطمئن نیستید یا می خواهید قیمت ها را با هم مقایسه کنید ، ما به شما توصیه می کنیم همین حالا در سایت چرخ پارس به این محصولات نگاهی بیندازید و یک محصول با کیفیت را تهیه نمایید.

 

 

فروشگاه آنلاین دنیای چرخ
فروشگاه آنلاین دنیای چرخ

 

فروشگاه آنلاین دنیای چرخ نماینده رسمی چرخ پارس در استان گیلان و عرضه کننده و تولید کننده انواع ساچمه و انواع چرخ در سایز ها و اشکال مختلف می باشد.

دنیای چرخ تولید و عرضه کننده انواع چرخ های صنایع مبلمان و چوب در طرح ها و ابعاد مختلف می باشد.

دنیای چرخ تولید و عرضه کننده انواع  چرخ های بیمارستانی در طرح ها و ابعاد مختلف می باشد.

دنیای چرخ تولید و عرضه کننده انواع  چرخ های سوپو در طرح ها و ابعاد مختلف می باشد.

دنیای چرخ تولید و عرضه کننده انواع  چرخ های صنعتی در طرح ها و ابعاد مختلف می باشد.

دنیای چرخ تولید و عرضه کننده انواع  چرخ های فروشگاهی در طرح ها و ابعاد مختلف می باشد.

دنیای چرخ تولید و عرضه کننده انواع  چرخ های هتل داری در طرح ها و ابعاد مختلف می باشد.

دنیای چرخ تولید و عرضه کننده انواع  ساچمه در طرح ها و ابعاد مختلف می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...